Har hunnit med....

Att sy en "gradin" till Emils rum, han behövde ha något så man inte ser
rätt in i hans rum. Han har loftsäng med skrivbord och fotölj under, så
det blev bra. Blev även ett örngott. Det är med fotbollsfolk på och jag
hittade det Myrins för 10 kr metern och det var dessutom på 180 cm bredd.
Så det blev mycket tyg för pengarna. Det känns som han blev nöjd.

Jag har fått sytt en väska till mig oxå, dock gick nålen av när jag skulle
sy det sista så jag har det kvar. Mannen min undrar vad jag ska ha alla
väskor till? Bra att ha och kul att sy :)

Muddjeansen till sessan är på G, ska bara skaffa annan färg på mudd,
bak på ena fickan är ett mönster i svart och rött och då blir det någon
av de färgerna på mudd och inte grått.

Annars är planerna att få färdigt dem snart. Ska göra ett par till till
Robin och jag har idéer på hur.

Nu ska jag slappa lite och kanske surfa runt innan det är tv.

Kram
"Imorgon är en nya dag med nya tag"

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill du ha fler beställningskort? Jag ÄLSKAR dina kort, så jag beställer gärna fler!

Jag ska på 50 års fest hos min moster som "heter" Majsan i juli. Det är countrytema på festen så vill du ha ett tema kan du ta det, är det svårt tema så räcker det gott med Majsan och grattis 50 år typ...



Sen har min syster en pojk i magen som beräknas komma de närmaste veckorna, så en grattis till pojken vore kul.



Sen fyller min bästa kompis år också, haha vad jag väller på dig kort. Hon fyller 27 år den 20 juni och kallas Elli.



Inga måsten, men har du tid och lust o vill ha lite beställningar så får du gärna göra dessa. Kram Jess

2010-05-18 @ 09:02:38
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0