Skapat....

Jag vet, jag har inte varit speciellt bra på att uppdatera denna bloggen.
Jag har iaf fått gjort lite beställningskort som jag dock glömde att ta kort på, men jag kan inte visa
dem än ändå. Alltid kul att få beställningar :)
Sen har jag fått nippran på att sy igen, jag har sytt ett par muddjeans till Robin och ett par till Ronja,
nu håller jag på med det andra paret till henne, ett par pösjeans. Hittade en herrans massa jeans
när jag röjde i lådor och det är inget som mina grabbs tar på sig utan jag kan lugnt göra ordning
dem till de små. Några sparar jag utifall att.
Så detta är lite vad jag håller på med just nu och jag ska ta lite bilder på det och lägga ut när tillfälle
ges.
Hoppas ni har det bra där ute i cyberrymden.

Kramiz
"Man kan inte mer än misslyckas och då har man lärt sig något på det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0